Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

problem w datachanger

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna -> Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 7:58, 03 Kwi 2008 Temat postu: problem w datachanger

nie wiem jak sie robi moc proszę piszcie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukomen
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:10, 07 Kwi 2008 Temat postu:

ale jaką moc? napisz coś więcej. jak chcesz to pisz na GG do mnie 8550466
w downloadzie na stronce jest poradnik do Data Changera, dzięki niemu nauczyłem się robić postacie! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 16:08, 17 Kwi 2008 Temat postu:

moc taką że koleś przywołuje np. rycerzy banditów i inne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 17:59, 18 Kwi 2008 Temat postu:

aha i jeszcze żeby to był bandit

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hell fighter
User
User



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:50, 19 Kwi 2008 Temat postu:

człowieku... o.O to akurat są podstawy... ja do takich rzeczy doszedłem sam, metoda prób i błędów... no ale jak już tu jestem to czegoś cię mogę nauczyć. A wiec.. każda postać, obiekt, i broń ma swój numer id, znajdziesz to w data.tex, jaka jest różnica pomiędzy id broni i pocisków, a postaci? otóż chodzi w nich o inteligencje, wykonywanie przypisanych ataków pod określoną kombinacją przycisków, ale tu nie oto nam chodzi. chce dojść do teko że niema różnicy jakie to id, id to zawsze id... możesz na wet juliana przyzwać jak chcesz (choć to by była przesada). teraz pytanie czy potrafisz używać opoint? jeśli nie to czytaj uważnie. opoint to jak nazwa wskazuje O-obiekt POINY-puntk, czyli punkt tworzenia obiektu:
to linia kodu z ball attack denisa

<frame> 258 ball34
pic: 158 state: 3 wait: 1 next: 259 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 31 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
opoint:
kind: 1 x: 95 y: 43 action: 50 dvx: 0 dvy: 0 oid: 205 facing: 0
opoint_end:
wpoint:
kind: 1 x: 33 y: 50 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 21 y: 29 w: 42 h: 49
bdy_end:
<frame_end>

my zajmiemy sie tą linią kodu:
opoint:
kind: 1 wiec zacznijmy od najważniejszego czyli położenia tworzonego obiektu względem środka postaci x: poziomo y: pionowo action: 50 dvx: 0 dvy: 0 najważniejsze!!! tu wpisujemy id danego obiektu, czyli podajemy programowi co ma dokładnie stworzyć, czyli jeśli to ma być bandit to napiszemy 30 oid: 30 facing: 0
opoint_end:
to na tyle... najlepiej po prostu skopiuj opoint z jakiegoś ballattacku i wpisz 30 w oid... powodzenia;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hell fighter dnia Sob 20:51, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VinRevox
Nowy
Nowy



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:02, 20 Kwi 2008 Temat postu:

hell fighter niepotrzebnie się rozpisałeś i tak nic z tego niezrozumie dlatego ja dam prostrzy lecz mniej orginalny sposób.Możesz pozamieniać nazwy niektórym plikom dat w folderze data np zamieniasz nazwę julian_ball2 na rudolf_weapon i odwrotnie.Zamiast gwiazdek Rudolf będzie wypuszczał wybuchającego juliana.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez VinRevox dnia Nie 0:03, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hell fighter
User
User



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:01, 20 Kwi 2008 Temat postu:

nie.. to nie ma sensu, poco zmieniać pliki skoro możesz dodać do gry własne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VinRevox
Nowy
Nowy



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:25, 20 Kwi 2008 Temat postu:

No wiadomo ,że lepiej dodać do gry własne ale myślisz ,że jakiś newbies odrazu wszystko skapuje?Ja jak zaczynałem tworzyć bojowników to właśnie tym sposobem i z dniem stawałem się coraz bardziej doświadczony dzięki czemu moje prace mają lepszy efekt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hell fighter
User
User



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:31, 20 Kwi 2008 Temat postu:

ja tam od razu zaczynałem grzebać w dc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 7:36, 20 Kwi 2008 Temat postu:

wiem że można kopiować i jak robić postacie tylko teraz już inne moce umiem i dziękuje Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 7:56, 20 Kwi 2008 Temat postu:

aha a jakie muszą być żeby był rycerz Question Question Question Question
albo hunter Question Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rekinxxxl dnia Nie 8:15, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 8:32, 20 Kwi 2008 Temat postu:

już wiem wszystkim dziękuje bo już sam znalazłem jak hunterów jak ktoś ciekawy jak to zamiast 30 dać 31 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hell fighter
User
User



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:56, 20 Kwi 2008 Temat postu:

bardzo proszę... ^_^

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 12:14, 20 Kwi 2008 Temat postu:

aha i jeszcze mógł ktoś podać jakiś poradnik z góry dziękuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekinxxxl
User
User



Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 18:01, 20 Kwi 2008 Temat postu:

proszę dać moc do tego obrazka proszę Surprised Surprised Surprised
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna -> Problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin