Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Lf2

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna -> Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dragonik
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:06, 23 Lut 2008 Temat postu: Lf2

siemka ja mam prosbe byscie mi powiedzieli do jakiego lf wstawic postacie itp
chyba ze obojetnie to prosze o pomoc gdzie wstawic te bronie i postacie
z gory dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
forest
Extreme User
Extreme User



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: kaźmierzyn

PostWysłany: Nie 17:33, 24 Lut 2008 Temat postu:

za dużo by ci tłumaczyc (ja wiem)

Ost... za spam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonik
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:34, 25 Lut 2008 Temat postu:

wiesz za taka wypowiedz to na Admina miejscu juz bys mial otsa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarek
User
User



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumi

PostWysłany: Pon 16:57, 25 Lut 2008 Temat postu:

Pozwolę sobie użyczyć poradnik mojego kolegi, a więc:
Aby dodać postać należy pliki te co należą do obrazków czyli np. naruto_0.bmp to dodaj je do folderu:
...\Little Fighter 2\sprite\sys
a te co nazywają się np. naruto.dat to dodaj je do folderu:
...\Little Fighter\data
Otwórz plik data.txt w folderze ...\Little Fighter\data i tam ujawni się coś takiego: <object>
id: 0 type: 0 file: data\template.dat
id: 52 type: 0 file: data\julian.dat
id: 51 type: 0 file: data\firzen.dat
id: 50 type: 0 file: data\louisEX.dat
id: 38 type: 0 file: data\bat.dat
id: 39 type: 0 file: data\justin.dat
id: 37 type: 0 file: data\knight.dat
id: 36 type: 0 file: data\jan.dat
id: 35 type: 0 file: data\monk.dat
id: 34 type: 0 file: data\sorcerer.dat
id: 33 type: 0 file: data\jack.dat
id: 32 type: 0 file: data\mark.dat
id: 31 type: 0 file: data\hunter.dat
id: 30 type: 0 file: data\bandit.dat
id: 1 type: 0 file: data\deep.dat
id: 2 type: 0 file: data\john.dat
id: 4 type: 0 file: data\henry.dat
id: 5 type: 0 file: data\rudolf.dat
id: 6 type: 0 file: data\louis.dat
id: 7 type: 0 file: data\firen.dat
id: 8 type: 0 file: data\freeze.dat
id: 9 type: 0 file: data\dennis.dat
id: 10 type: 0 file: data\woody.dat
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat

id: 100 type: 1 file: data\weapon0.dat #stick
id: 101 type: 1 file: data\weapon2.dat #hoe
id: 120 type: 1 file: data\weapon4.dat #knife
id: 121 type: 4 file: data\weapon5.dat #baseball
id: 122 type: 6 file: data\weapon6.dat #milk
id: 150 type: 2 file: data\weapon1.dat #stone
id: 151 type: 2 file: data\weapon3.dat #wooden_box
id: 123 type: 6 file: data\weapon8.dat #beer
id: 124 type: 1 file: data\weapon9.dat #<
id: 217 type: 2 file: data\weapon10.dat #louis_armour
id: 218 type: 2 file: data\weapon11.dat #louis_armour
id: 300 type: 5 file: data\criminal.dat #criminal

id: 200 type: 3 file: data\john_ball.dat
id: 201 type: 1 file: data\henry_arrow1.dat
id: 202 type: 1 file: data\rudolf_weapon.dat
id: 203 type: 3 file: data\deep_ball.dat
id: 204 type: 3 file: data\henry_wind.dat
id: 205 type: 3 file: data\dennis_ball.dat
id: 206 type: 3 file: data\woody_ball.dat
id: 207 type: 3 file: data\davis_ball.dat
id: 208 type: 3 file: data\henry_arrow2.dat
id: 209 type: 3 file: data\freeze_ball.dat
id: 210 type: 3 file: data\firen_ball.dat
id: 211 type: 3 file: data\firen_flame.dat
id: 212 type: 3 file: data\freeze_column.dat
id: 213 type: 1 file: data\weapon7.dat #ice_sword
id: 214 type: 3 file: data\john_biscuit.dat
id: 215 type: 3 file: data\dennis_chase.dat
id: 216 type: 3 file: data\jack_ball.dat
id: 219 type: 3 file: data\jan_chaseh.dat
id: 220 type: 3 file: data\jan_chase.dat
id: 221 type: 3 file: data\firzen_chasef.dat
id: 222 type: 3 file: data\firzen_chasei.dat
id: 223 type: 3 file: data\firzen_ball.dat
id: 224 type: 3 file: data\bat_ball.dat
id: 225 type: 3 file: data\bat_chase.dat
id: 226 type: 3 file: data\justin_ball.dat
id: 228 type: 3 file: data\julian_ball.dat
id: 229 type: 3 file: data\julian_ball2.dat

id: 998 type: 5 file: data\etc.dat
id: 999 type: 5 file: data\broken_weapon.dat
<object_end>

<file_editing>
data\nothing.txt
<file_editing_end>

<background>
id: 4 file: bg\sys\hkc\bg.dat
id: 2 file: bg\sys\lf\bg.dat
id: 3 file: bg\sys\sp\bg.dat
id: 5 file: bg\sys\gw\bg.dat
id: 6 file: bg\sys\qi\bg.dat
id: 7 file: bg\sys\ft\bg.dat
id: 1 file: bg\sys\cuhk\bg.dat
id: 0 file: bg\sys\thv\bg.dat
id: 10 file: bg\template\1\bg.dat
id: 11 file: bg\template\2\bg.dat
id: 12 file: bg\template\3\bg.dat
<background_end> Widać tam różne pliki .dat a więc załóżmy iż chcemy dodać postać o nazwie naruto.dat więc dopisujemy to po
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat
czyli będzie wyglądało tak(tylko kawałek):
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat
id: 12 type: 0 file: data\naruto.dat


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ribben
Super Mod
Super Mod



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódz

PostWysłany: Wto 14:06, 26 Lut 2008 Temat postu:

I jak przydało się ? Temat do zamknięcia ? :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krencik
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Wto 18:44, 26 Lut 2008 Temat postu:

Ja pierw przeniosę do działu problemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marecki661
User
User



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 20:14, 24 Mar 2008 Temat postu:

ej ma ktos link do sciogniencia gold davisa?

Zakłada się nowy temat, a nie pisze w totalnie innym o innym problemie. Drugie słowne ostrzeżenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
forest
Extreme User
Extreme User



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: kaźmierzyn

PostWysłany: Wto 20:17, 01 Kwi 2008 Temat postu:

mieliscie zamknoc a nie ma closed xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum strony LF2 Forest Strona Główna -> Problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin